سایت هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان فارس برپا شد .

در صفحه نخست این سایت نوشته شده است : ما زنده به آنيم كه آرام نگيريم --- موجيم كه آسودگي ما عدم ماست

كوهنوردي فقط يك ورزش نيست بلكه شيوه اي براي زندگي كردن است . هيات كوهنوردي و صعود هاي ورزشي استان فارس با پشتوانه سترگ پيشكسوتان ، مربيان آگاه و دلسوز و خيل عاشقان مصفا به اين ورزش انسان ساز بيش از نيم قرن است كه شكل يافته و رسالت مهم و ارزشمند ترويج فرهنگ كوهنوردي را عهده دار است . در اين راستا هيات كوهنوردي و صعود هاي ورزشي استان فارس در گامي مهم موفق گرديد با رويكردي تازه به كوهنوردي و صعود هاي ورزشي بر اساس تعين وضعيت موجود و ترسيم چشم انداز چهار ساله ورزش كوهنوردي فارس برنامه راهبردي و نيز برنامه عملياتي خود را در جهت توسعه و بالندگي كمي و كيفي ابعاد گوناگون اين ورزش را در محور هاي اساسي استعداد يابي ، آموزش و نخبه پروري و همچنين در بعد همگاني و نوجه به شهرستانهاي تابعه ارائه نمايد .

شايان ذكر است كه هيات كوهنوردي و صعود هاي ورزشي استان فارس به عنوان نمايندگي رسمي فدراسيون كوهنوردي و صعود هاي ورزشي جمهوري اسلامي ايران در استان فارس بوده و بر اساس ظوابط و خط مشي اداره كل تربيت بدني استان فارس و فدراسيون كوهنوردي جمهوري اسلامي ايران فرايند برنامه ريزي ، نظارت و اداره امور كوهنوردي را در سطح استان فارس رهبري مي نمايد .

بر اين اساس اين سايت ، كه نهاد رسمي اطلاع رساني هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان فارس است ، به منظور انعكاس اخبار و رويداد هاي كوهنوردي جهت اقشار مختلف جامعه خصوصا همنوردان عزيز و در بخش كاربران ويژه جهت تعامل هرچه بيشتر گروهها و هياتهاي تابعه و تشكيل بانك اطلاعاتي ، طراحي و راه اندازي شده است . اميد است كه در سايه جاودان ايزد منان با ياري متخصصين و علاقه مندان به اين ورزش و حمايت مسئولين شاهد موفقيت روز افزون كوهنوردان اين ديار باشيم .

برای وارد شدن به سایت هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان فارس اینجا کلیک کنید .