برنامه اجرا شده در روز جمعه۱۳۹۹/۵/۱۷

سرپرست : شیهان مجید حصاری

حدود ساعت ۴:۳۰ صبح حرکت کردیم و با یک توقف کوتاه در داراب  و صرف صبحانه  ادامه مسیر داده و ساعت ۹:۳۰ صبح به پل معروف و زیبای فورگ رسیدیم.

پس از پیاده شدن از مینی بوس و آماده کردن وسایل و گذر از کنار تونل به ورودی بالای تنگه رسیده و از شیب و راه پاکوب به سمت رودخانه و نیزارهای آن حرکت کردیم.

پس از گذر از نیزارها و رودخانه و خنک کردن اعضا تیم و آب نوردی به سمت کوه با شیب ملایم حرکت کرده و بعد از ۳ ساعت پیمایش در دیواره های کوه و گذر از چشمه ای بسیار زیبا در دیواره کوه که با دبی بسیار خوبی از دل کوه به بیرون سرازیر بود وچند قسمت دست به سنگ ساده به بالای کوه رسیدیم(این قسمت مسیر گرم بوده و نیاز به استقامت بیشتری داشت)پس از طی کردن مسیر  به نخلستان زیبایی رسیده و در

انتهای نخلستان در زیر یک آبشار زیبا گروه به آب تنی پرداختند و پس از استراحتی کوتاه و صرف ناهار  و با تعویض لباسها حدود ساعت ۱۴:۰۰ از دره به سمت پایین حرکت کردیم.

آبنوردی را با پرش به درون حوضچه اول آغاز کردیم و به قسمت بسیار زیبای پیمایش رسیدیم با گذر از چندین حوضچه به محل فرود اول رسیدیم و با بررسی هر دو مسیر فرود, ایمن ترین قسمت انتخاب شد و با زدن کارگاه نسبت به جابه جایی نفرات با همکاری تیمی به پایین اقدام کردیم.

در ادامه با گذر از چندین سرسره آبی بسیار زیبا و لذت از دیواره های بلند لحظات بسیار شاد و لذت بخشی را اعضا تیم تجربه کردند.

در انتهای این قسمت و فرود مجدد بوسیله طناب به ادامه مسیر از آب حدود ۱۵ دقیقه

به مسیر پاکوب کوه برگشته تا به ابتدای نیزارها و پل فورگ رسیدیم.

ساعت ۲۰:۳۰  به بالای پل رسیدیم و به سمت شیراز بازگشتیم.