دیواره علم کوه از سمت گرده المانها


تاریخ 27/12/88 این گروه پس از صعود موفقیت امیز به قلل سیاه کمان چا لون و سیاه سنگ در شرایط خرابی شدید هوا و به مدت ۱۰ روز این صعود سخت را با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی زیاد برگزار کردند . پس از استراحت همگی به سلامتی امروز صبح به شیراز بازگشتند. به امید پیروزی و موفقیت بیش از پیش این عزیزان در همه مراحل زندگی .

تاریخ : 23/12/88 امروز گروه اعزامی به علم کوه با موفقیت به رودبارک بازگشتند . این گروه ۴ نفره پس از ثبت پیروزی خود در دفتر قرارگاه فدراسیون کوهنوردی و استراحت عازم تهران و سپس شیراز می شوند.

تاریخ : 22/12/88 گروه اعزامی پیروز باشگاه شیراز جوان امروز بعد از ظهر به پناهگاه سرچال بازگشتند این گروه ۴ نفره با صعود به قلل سیاه کمان چالون و سیاه سنگ توجه به ادامه خرابی هوا و گذشت ۱۰ روز از آغاز برنامه در این مرحله از برنامه به کار خود پایان دادند و همگی به سلامتی فردا به رودبارک برمیگردند.

تاریخ 21/12/88 در طی چند روز گذشته با توجه به شرایط شدید خرابی هوا دو نفر از همنوردان به سرچال بازگشتند و با ارایه گزارش از وضیعت و موفقیت در صعود به قلل سیاهسنگ و چالون خبر دادن این گروه امروز دو باره به کمپ خود در زیر مسیر سیاهسنگ باز می گردند تا پس از ایجاد شرایط بهتر هوا نسبت به صعود قله اصلی اقدام کنند .

تاریخ : 19/12/88 از دیروز تا کنون خبری از ارتباط این 4 نفر به دلیل در دسترس نبودن موبایل نیست ولی به دلیل نشان داده شدن هوای آرام و کمی گرمتر از روزهای قبل پیشبینی میکنیم که امروز از مسیر سیاه سنگان به سمت قله حرکت کرده اند و طبق برنامه از قبل تعیین شده شب را در پناهگاه سیاه سنگ اقامت میکنند .

تاریخ : 18/12/88 امروز صبح هر 4 نفر این اعضا حرکت خود را از سرچال به علم چال شروع کردند و در صورت رسیدن به علم چال امکان ادامه برقراری ارتباط به خاطر نقطه کور بودن علم چال وجود ندارد. و در ادامه اینکه کمپ را نیز در همین منطقه دایر میکنند و آماده صعود به قله از سمت مسیر سیاه سنگان از فردا به قله علم کوه میشوند .

تاریخ : 17/12/88 دو نفر از گروه صعود کننده به علم کوه امروز عصر در هواي بوراني از سرچال به علم چال عزيمت نموده و از مسير و شرايط علم چال و سياه سنگ بازديد به عمل آوردند و به سرچال بازگشتند. اين بازديد به جهت برنامه ريزي بهتر براي روزهاي بعدي صعود بوده که با ديد بهتري نسبت به نوع انجام برنامه تجزيه و تحليل کنند تا تصميم صحيح تري بگيرند.

تاریخ : 16/12/88 با توجه به گزارش دريافتي از سوي گروه اعزامي صعود زمستانه علم کوه، امروز با بهتر شدن وضعيت هوا اين گروه حرکت خود را به سمت سرچال شروع کردند خبر رسیده عصر این روز: کوهنوردان گروه اعزامي باشگاه به صعود زمستانه علم کوه،امروز در شرايط جوي نامساعد و بوراني موفق شدند از مسيرهاي خطرناک و بهمن خيز علم کوه عبور کرده و به سلامتي خود را به سرچال رساندند. اينک موفقيت اين عزيزان به دعاي شما و توان آن ها وابسته است.

تاریخ : 15/12/88 یک گروه اعزامي که شامل آقايان و بانوان:شهنام سازگارسرپرست برنامه، وحيدرضا منتصري مسوول فني برنامه، امين صفوي و سرکار خانم رعنا کي نيا مي باشد به صعود زمستانه علم کوه اقدام کردند. اين گروه اعزامي با ورود به منطقه رودبارک در تاريخ 12/12/88 با خرابي هوا مواجه شدند و با ماندن در محل تا خوب شدن وضع هوا صعود خود را از رودبارک از صبح 15/12/88 به سمت سرچال شروع کردند و با بارش دوباره برف و خرابي هوا در بالاتر از کشتي سنگ مجبور به توقف و ايجاد کمپ شدند.اميد است اين صعود به سلامتي و موفقيت اين دوستان به انجام برسد.با دريافت خبرهاي بعدي، شما عزيزان را در جريان گزارش اين صعود قرار خواهيم داد. 

 

سنگ سماور در گرده آلمانها

سنگ سماور در گرده آلمانها