با درود بر شما همنوردان و مهمانان عزیز

قبل از شروع همایش طبق معمول هر هفته کلاس آموزشی باشگاه با موضوع خطرهای کوهستان به مربیگری استاد گرامی آقای کرمی برگزار شد و موضوع کلاس هفته آتی اسکی کوهستان اعلام گردید.

پس از آن چهل و یکمین همایش هفتگی باشگاه کوهنوردی، اسکی و دوچرخه سواری شیرازجوان روز یکشنبه مورخ 11 دی 1390 از ساعت 19:30 با شرکت بیش از 45 تن ازهمنوردان و مهمانان گرامی برگزار شد.

در آغاز آقای اسماعیل عباسعلی نژاد گزارش برنامه آمادگی جسمانی باباکوهی که دوشنبه این هفته مورخ 5/10/1390 برگزار گردید را ارائه کردند.

بعد از آن نوبت به ارائه گزارش برنامه یک روزه صعود اسپورت دره غولکی و نمایش عکس های آن رسید که جناب آقای پورطباطبایی زحمت آن را بر عهده داشتند. این برنامه روز پنجشنبه مورخ 8 دی 1390 به سرپرستی آقای همتایی اجرا شد.

در ادامه گزارش برنامه یک روزه فنی دره غولکی و جلسه بیست وپنجم آموزش مباحث فنی توسط مربی گرامی آقای همتایی ارائه گردید وعکس هایی از برنامه نمایش داده شد. این برنامه روز جمعه مورخ 9 دی 1390 به سرپرستی آقای همتایی اجرا شد.

گزارش ارائه شده بعدی مربوط به بازدید از غار پردیس بود که استاد گرامی آقای سازگار این برنامه را روز سه شنبه 6 دی ماه 1390 اجرا و گزارش آنرا ارائه نمودند.

همچنین روز سه شنبه برنامه بولدرینگ به سرپرستی سرکار خانم  جمالیان برگزار گردید که ایشان زحمت ارائه گزارش این برنامه را برعهده داشتند.

و سرانجام آخرین گزارش ارائه شده مربوط به برنامه صعود کتیبه دراک به سرپرستی آقای صفی خانی و نظارت آقای سازگار به همراهی تیمی از شهرستان زرقان و همچنین آموزش صعود وفرود به اعضاء جدید توسط مربی گرامی آقای سازگار بود که ایشان خود زحمت ارائه گزارش آن را برعهده داشتند.

بعد از ارائه گزارش ها نوبت به خواندان آگاهی نامه ها رسید که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. اعلام راه اندازی وبلاگی در مورد کوه دراک و درخواست از اعضاء جهت پژوهش در مورد این کوه و ثبت اطلاعات در این وبلاگ
  2. درخواست ارائه پژوهش های محول شده به اعضا
  3. ارائه توضیحاتی در مورد برنامه  کلاسی آموزشی باشگاه از سوی آقای کرمی
  4. آخرین مهلت شرکت در مسابقه کاریکاتور بمناسبت روز هوای پاک تاریخ 22 دی ماه 1390 اعلام گردید.
  5. آگاه کردن هموندان از آخرین وضعیت برگزاری کلاس های کارآموزی کوهپیمایی بانوان  آقایان و همچنین کارآموزی سنگنوردی آقایان
  6. اعلام برگزاری تور تخت جمشید و نقش رستم درمورخ 30 دی ماه 1390 با هزینه حدود 12000 هزاز تومان
  7. ارائه توضیحاتی در مورد صعود خرمن کوه در مورخ 16 دی ماه توسط آقای کرمی

سپس نوبت به اعلام برنامه های هفته آتی شد که بشرح زیر می باشد:

  1. اجرای برنامه آمادگی جسمانی باباکوهی
  2. اجرای برنامه دوچرخه کوهستان در منطقه باباکوهی
  3. صعود قله خرمن کوه فسا
  4. اجرای برنامه آموزش اسکی توسط آقای گلریز خاتمی
  5. اجرای برنامه غار پردیس
  6. اجرای برنامه فنی بولدرینگ

این همایش در ساعت 21:55 به پایان رسید.