هر که با مرغ هوا دوست شود      خوابش آرامترین خواب جهان خواهد بود

گزارش همایش پایان سال باشگاه ورزشی شیراز جوان

تاریخ: یکشنبه بیست و چهارم اسفند نود و سه  ساعت 19

مکان: دفتر باشگاه شیراز جوان واقع در بوستان خلد برین


طبق برنامه ریزی و هماهنگی قبلی و با حضور اعضای محترم باشگاه و مهمانان عزیز برنامه راس ساعت مقرر و پس از قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید و سرود ملی آغاز شد.

مجری برنامه جناب آقای محسن لقمانی از پیشکسوتان و مربیان کوهنوردی استان بودند که با اشعار و مطالب ادبی خویش طراوت خاصی به برنامه بخشیدند. مهمانان عزیز جناب مهندس قریشی (پیشکسوت) جناب آقای بهرام  جاوید (پیشکسوت و مربی کوهنوردی) و جناب آقای کریم لقمانی(پیشکسوت و مربی کوهنوردی و اسکی ) از خاطرات تلخ و شیرین کوه و دشت و طبیعت گفتند و گفتند که گذشته به دلیل عدم وجود امکانات و تجهیزات کافی صعودهای دشواری داشتند و تنها با توکل بر خدا و علاقه به کوه و طبیعت و احترام به کار گروهی موفق شده اند و تاکید کرده اند که ورزش کوهنوردی ورزشی کاملا رفاقتی است نه رقابتی و موفقیت هر فرد در گرو موفقیت گروه می باشد و همنوردان مانند یک خانواده هستند که غم و شادی تک تک اعضا را غم و شادی خود خود می دانند. آقای مهندس قریشی از پیشکسوتان کوهنوردی شیراز که خوشبختانه در زمینه کار و صنعت کارافرینی نیز موفقیت های چشمگیری در سطح استان و کشور کسب کرده اند تاکید کردند "عامل موفقیت خود را آرامش حاصل از طبیعیت و بردباری ناشی از کوه می دانند"

پس از شنیدن خاطرات شیرین پیشکسوتان عزیز ، پذیرایی انجام شد و کام دوستان به صرف شربت و شیرینی شیرین تر گردید.

در خلال برنامه نیز کلیپهایی از تصاویر و فیلمهای برنامه های اجرا شده یکسال اخیر نمایش داده شد برنامه هایی از مانند اِفراز چکاد (صعود قله)،کوهپیمایی ، پیمایش آبپخش (صعود خط الرس)پیمایش غار و اکتشاف غار، دره نوردی، پیمایش جنگل ، فرود آبشار و سنگ نوردی و برنامه های دوچرخه سواری، وودبال ، گلف ، کلاس های آموزش علمی و عملی، بازآموزی، آزمون های شش ماهه ، همایش ها  و طبیعت گردی.

پس از آن از جناب آقای زره پوش پدر مهربان باشگاه تقدیر و تشکر گردید و ایشان به پاس بیش از 10 سال تلاش و فعالیت مستمر در زمینه های مختلف موفق به دریافت لوح چهره جاوید و چندین لوح تقدیر دیگر شدند.

تعداد دیگری از دوستانی که در صعودهای شاخص فعالیت داشتند و افرادیکه در امور خیریه باشگاه شرکت داشتند نیز لوح تقدیر خود را از اساتید پیشکسوت دریافت نمودند.                                                                                           


همچنین از مربیان و سرپرستان عزیزی که در سال گذشته با همت و تلاش آنها برنامه ها اجرا شده بود تقدیر شد و از مدیریت محترم باشگاه شیراز جوان جناب آقای کرمی که با مدیریت صحیح و تدبیر خویش همواره تعالی بخش فعالیتهای باشگاه بوده و هستند قدردانی گردید.

در پایان برنامه با گرفتن عکس دسته جمعی و آرزوی سالی پربار برای کلیه همنوردان و هموطنان به پایان رسید.


لازم است از دوستانی که در اجرا و برگزاری برنامه نقش داشتند تشکر کنیم:

جناب آقای کرمی مدیریت محترم باشگاه شیراز جوان.

جناب آقای محسن لقمانی مدیر کمیته اجرایی و مجری محترم برنامه.

جناب آقای صادقی و سپاسیان تهیه و نمایش کلیپ و عکس.

جناب آقای صلاح و بیابانی مسوول امور مال و پشتیبانی.

جناب آقای جعفری عکاس و هماهنگی.

جناب آقای سرمست ، حقیقت ، رباطی و سرکار خانم کوشاری مسوول پذیرایی و هماهنگی و پیش باز .

و کلیه همنوردان عزیز که با حضور گرم خود شادی بخش این برنامه بوده اند.

با آرزوی بهترین ها برای کلیه دوستان عزیز

 

 

کوهنوردی عشق به طبیعت است                              و عشق به طبیعت عشق به زندگی است

 

تهیه گزارش: سرکار خانم  معصومه زارع