برگزاری نخستین دوره آموزشی سال 93 برای علاقه مندان به هموندی در باشگاه

نخستین کلاس عملی عزیزان جدید باشگاه شیراز جوان در تاریخ 12/2/93 همزمان با برنامه بازآموزی هموندان باشگاه در دره مرغک رونیز ، استهبان برگزار گردید .

طبق مصوبه هیات مدیره باشگاه شیراز جوان تمامی علاقه مندانی که درخواست هموندی در این باشگاه را دارند باید کلاس آموزشی ویژه خود را طی کرده و پس از کسب امتیاز لازم در آزمون پایان دوره به هموندی آزمایشی باشگاه شیراز جوان در بیایند.

این علاقه مندان با نام نویسی در این دوره که بمدت دو ماه طول خواهد کشید و این روز را  بعنوان نخستین روز کلاس عملی در دامان زیبای طبیعت با آموزش اصول کوهپیمایی ، گام برداری ، تعاریف و آشنایی با عوارض های طبیعی در کوه و طبیعت  و تماشای امداد و نجات در دیواره که توسط هموندان بخش فنی تخصصی برگزار گردید تا پسین این روز ادامه داده و همگی با کسب دانش و تجربه ای نو به سلامتی به شیراز و خانه خود بازگشتند.

همچنین این عزیزان در نخستین کلاس آموزشی و علمی خود تعارف و آشنایی با عوارض های طبیعی در کوه و طبیعت  را در روز یکشنبه 7/2/93طی کردند و در دومین کلاس علمی خود (14/2/93) با جهت یابی در کوه و طبیعت آشنا گردیدند .

این علاقه مندان در دومین روز کلاس عملی که در دره غولکی شیراز برگزار گردید  به آموزش سنگ نوردی و اصول و قوائد مقدماتی آن آشنا و جهت یابی رافراگرفته و تمرینات لازم انجام دادند.