اداره ورزش و جوانان شهرستان/هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي

 

با سلام و احترام

با توجه به ضرورت و اهميت موضوع خواهشمند است دستور فرمائيد سرپرستان گروه هاي كوهنوردي تحت پوشش آن هيات نسبت به اجراء و نظارت دقيق مفاد بخشنامه ذيل اقدام نمايند.

 

1-پيرو اطلاعيه هاي قبلي و اعلام شاخص هاي ارزيابي و با عنايت به برگزاري دومين جشنواره برترين هاي كوهنوردي استان فارس در سال 1392 كليه گروه هاي كوهنوردي تحت پوشش موظفند كه مفاد تمامي بخشنامه ها خصوصاً بخشنامه هاي شماره 490/58 و شماره 492/58 مورخ 24/3/91 ارسالي از اين هيات را دقيقاً رعايت نمايند.

2-كليه گروه هاي كوهنوردي تحت پوشش مي بايستي نسبت به تهيه كارت شناسايي اعضاء، شركت گسترده در مراسم، همايش ها، مناسبتها و صعودهاي همگاني اعلام شده از سوي هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان اقدام نموده و در صورت عدم حضور دليل آن را با ذكر موارد قانوني به اين هيات اعلام نمايند.

3-با توجه به اهميت امر آموزش و در راستاي سياستهاي فدراسيون محترم كوهنوردي و صعودهاي ورزشي جمهوري اسلامي ايران اعضاي گروه هاي كوهنوردي ملزم به شركت در كلاسها و كارگاه هاي آموزشي از سوي هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان مي باشند.

4-هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي آن شهرستان مي بايستي به طور منظم و ماهيانه نسبت به ارسال آمار فعاليتهاي انجام شده در قالب فرمهاي ارائه شده قبلي و همچنين برگزاري جلسات هيات مديره اقدام نموده و گزارش آن را متعاقباً به اين هيات ارسال فرمايند.

5-بديهي است مسئوليت عدم رعايت مفاد بخشنامه فوق به عهده رياست محترم هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي آن شهرستان مي باشد.