با درود بر شما همنوردان و مهمانان عزیز

با هماهنگی های انجام شده بین هیات مدیره محترم باشگاه و بخش روابط عمومی از این هفته مورخ 13/9/1390 گزارش مربوط به همایش هفتگی، برای آگاهی شما همنوردان عزیز برروی سایت قرارخواهد گرفت.

 سی و هفتمین همایش هفتگی باشگاه کوهنوردی، اسکی و دوچرخه سواری شیرازجوان روز یکشنبه مورخ 13 آذر 1390 از ساعت 19:00 با شرکت بیش از 40 نفر ازهمنوردان و مهمانان گرامی برگزار شد.

در آغاز آقای عزیزاله زره پوش گزارش برنامه آمادگی جسمانی باباکوهی که دوشنبه این هفته مورخ 7/9/1390 برگزار گردید را ارائه کردند.

بعد از آن نوبت به ارائه گزارش برنامه کوهپیمایی قلات و نمایش عکس های آن رسید که خانم صمیمی زحمت آن را بر عهده داشتند. این برنامه جمعه مورخ 11/9/1390 به سرپرستی آقای عباس ابراهیمی اجرا شد.

در ادامه هم آقای مرتضی امین رعنایی گزارش کاملی از برنامه صعود به ارتفاعات رنج که روز پنجشنبه مورخ 10/9/1390 بمدت یک ونیم روز به سرپرستی آقای محمدحسین رحمان ستایش اجرا گردیده بود ارائه دادند. این گزارش که بهمراه پخش تصاویر بود، همنوردان از آخرین وضعیت مسیر و همچنین پناهگاه رنج مطلع شدند.

بعد از ارائه گزارش ها نوبت به خواندان آگاهی نامه ها رسید که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. آخرین مهلت شرکت در مسابقه گزارش نویسی تاریخ 24 آذر ماه 1390 تعیین شد.
  2. آخرین مهلت شرکت در مسابقه کاریکاتور بمناسبت روز هوای پاک تاریخ 22 دی ماه 1390 اعلام گردید.
  3. هماهنگی متقاضیان کارآموزی سنگنوردی جهت تعیین روزهای برگزاری این برنامه و اعلام آن به بخش آموزش.
  4. تبریک به جناب آقای شهنام سازگار به مناسبت قبولی ایشان در آزمون مربیگری درجه سه سنگنوردی

همچنین در پایان نیز آقای شهنام سازگار چگونگی برگزاری برنامه پنج روزه راهپیمایی از شیراز تا دریاچه پریشان پرداختند.این برنامه در چند هفته آینده برگزار می گردد.

این همایش  در ساعت 20:00 به پایان رسید.