با توجه به برگزاری مراسم روز کوهنورد استان فارس (مطابق ادوار گذشته و برنامه عملیاتی هیأت) در تاریخ جمعه 1/8/88 در منطقه کوه چنار مهارلو که امسال بنام پیشکسوت فقید و بنیان گذار روز کوهنورد استان فارس زنده یاد رسول عارف نژاد تحت عنوان «به یاد عارف» نامگذاری گردیده است، ضمن دعوت به حضور سبز جنابعالی در مراسم فوق، خواهشمند است دستور فرمایند به منظور گسترش فرهنگ کوهپیمایی عمومی، برگزاری هرچه باشکوهتر و نیز ارج نهادن به مقام پیشکسوتان، اساتید و خادمین به ورزش کوهنوردی نسبت به برگزاری همزمان برنامه ای مشابه تحت عنوان «به یاد عارف» با حضور عموم علاقمندان به طبیعت و کوهپیمایی در آن شهرستان اقدام مقتضی معمول و از نتیجه این هیأت را مطلع نمایند.

همچنین به استحضار مي‌رساند كه روز كوهنورد امسال به پاس خدمات صادقانه چندين ساله زنده ياد رسول عارف نژاد تحت عنوان " به ياد عارف‌" روز جمعه 1/8/88 در منطقه چشمه مهارلو برگزار مي‌شود. لذا خواهشمند است جهت برگزاري هرچه باشكوهتر مراسم 3 نفر از اعضاي آن گروه را جهت همكاري به اين هيأت معرفي نمايد.

ضمن تأكيد حضور موثر هم‌نوردان عزيز، چنانچه گروه قصد دارد از نفر برتر (1نفر) خود در مراسم قدرداني نمايد، مي‌بايست حداكثر تا تاريخ 27/7/88 نسبت به معرفي آن به اين هيأت به همراه هديه موردنظراقدام نمايد.

ضمناً جلسه هماهنگي روز دوشنبه مورخ 20/7/88 ساعت 18 در دفتر هيأت كوهنوردي شهرستان برگزار خواهد شد. حضور افراد معرفي شده ازطرف گروه در جلسه هماهنگي الزامي است

 

با آرزوي توفيق الهي

 

علي مزارعي

سرپرست هيأت كوهنوردي و

صعودهاي ورزشي شهرستان شيراز