با توجه به هماهنگی های  قبلی مبنی بر برگزاری مجمع عمومی عادی و سالیان  باشگاه و دعوت از هموندان برای حضور در این همایش ، روز یک شنبه مورخ ۱2 آبانماه ۱۳۹۲ این مجمع برگزار گردید.

طبق قرار از ساعت 18 به هموندان وارد باشگاه شده و لیست حضور و غیاب مجمع را امضا نمودند. طبق اساسنامه باشگاه  مجمع عمومی عادی و سالیان  با( نصف +1 ) رسمیت پیدا می کند که به این ترتیب مجمع عمومی عادی در ساعت 30/18 با به حدنصاب رسیدن نفرات آغاز گردید.

ابتدا با سخنرانی جناب  آقای محسن لقمانی با یادی از شهدای کوهستان ؛ مجمع آغاز گردید و ایشان گزارشی مکتوب و مستند از سوابق درخشان کوهنوردی استان فارس و روز کوهنورد فارس را با توجه به همزمان با این آئین بزرگداشت که در آدینه گذشته (10/8/92 ) برگزار گردیده بود  ارائه نمودند و پس از آن در شرح برگزاری مجمع عمومی سالیانه  سخنانی را اعلام  نمودن .

 ادامه این مجمع با سخنان آقای نادر کرمی به عنوان مدیر عامل باشگاه  با تقدیر و تشکر از هیات مدیره و هموندان آغاز و تا ارائه گزارشی کوتاه از کار کرد هیات مدیره  و اهداف آینده باشگاه ادامه یافت و پس از آن ارائه گزارش کارکرد از  آبان سال ۱۳۹۱ تا آبان 1392بود (یک سال کاری )که توسط مسوولین کمیته ها و مدیران کارگروه ها ی باشگاه بشکل گفتاری ارائه شد  که شرح زیر می باشد .

  1. کارگروه طبیعت گردی                           توسط آقای احسان جعفری
  2. کارگروه فنی تخصصی                           توسط آقای فریدون خسروی
  3. کارگروه روابط عمومی و فناوری            توسط آقای محمد حسین سپاسیان
  4. کارگروه آموزش و پژوهش                     توسط آقای نادر کرمی
  5. کمیته  بهره وری                                    توسط آقای حمید رضا خوش اندام
  6. کمیته پرسنلی                                       توسط خانم لعیا محزون

 

البته لازم به ذکر است که برخی از مسئولیتهای باشگاه به صورت انتخابی و برخی دیگر به صورت انتسابی میباشند. که مسئولیت های انتخابی مسئولیتهای فوق الذکر و مسئولیتهای انتسابی متعاقبا در جلسه بعدی باشگاه اعلام میگردد.

در پایان این بخش از گزارش ها  به پرسش های همنوردان پاسخ داده شد.

سپس آقایان علی معتمد و حمید رضا خوش اندام و سرکار خانم  فاطمه  کوشاری به نمایندگی از هموندان باشگاه به عنوان هیات رئیسه موقت این مجمع انتخاب  و پس از تحویل برگه های  ویژه رای گیری به شرکت کنندگان حاظر در همایش  نام نامزدهای شرکت کننده در این انتخابات  بر روی وایت برد دفتر باشگاه  با نگارش مسولیت های مور نیاز  باشگاه  که طبق اساسنامه توسط هموندان انتخاب می گردند  رو نمایی و سپس انتخابات بشکل رسمی برگزار گردید واعلام پایان زمان رای گیری و  پس از دریافت برگه های رای ، آقای علی معتمد به نمایندگی از هیات رئیسه موقت مامور شمارش آرا شده که هم زمان با اعلام آن بر روی تخته وایت برد نگارش آن انجام و در دید هموندان قرار گرفت  که در نهایت نتایج آن بدین شرح مشخص شد :

  1. آقای خوش اندام و خانم کوشاری به عنوان کمیته بهره وری
  2. آقای معلم به عنوان کمیته برنامه ریزی و آموزش
  3. آقای سپاسیان به عنوان کارگروه روابط عمومی و فن آوری
  4. آقای خالصی به عنوان کمیته تبلیغات و امور فرهنگی
  5. آقای سنجریان به عنوان کمیته کتابخانه
  6. خانم محزون به عنوان کمیته پرسنلی
  7. خانم جعفری و خانم ابوالحسنی به عنوان کمیته دانش آموزی

و در پایان مجمع در ساعت 30/20 با پذیرایی از دوستان به پایان رسید.

همچنین همنورد عزیزمان آقای محسن احمدی نسب که به دلیل جابجایی کاری در شیراز حضور ندارند در جلسه حاضر شدند که حضار با تشویق های خود به این عزیزخوش آمد گفتند.

در این  مجمع  آقای نادر کرمی در خصوص برنامه آتی ارائه داده شده ی باشگاه بویژه مشکل افزایش حوادث کوهستان و کوهنوردی در این دهه در ایران به نام ( طرح برنامه ی  اندیشه ی آموزش علمی و عملی نوین ؛ کسب تجربه و پیشکسوت گرایی  ) به صورت یک طرح و برنامه اصلی ارائه نظری کردند  که با تشویق و ترقیب طولانی همنوردان حاضر در جلسه همراه شد و از همگی خواستند که در این برنامه شرکت نمایند و مشارکت بیشتری با مسولین هیات مدیره برای بهتر شدن روند کاری این طرح در باشگاه داشته باشند..