گزارش صعود گرده آلمانها علم کوه

پنجشنبه, مرداد 20, 1390 12:53:00 ق.ظ
دور نمای گرده آلمانها     www.shirazjavanclub.com در یک روز گرم معمول تابستانی و بعد از یک صعود فوق العاده یکروزه به بام ایران، دماوند، بعد از ظهر روز 6 مرداد 1390 ازتهران بهمراه سرپرست برنامه آقای سازگار، از ترمینال غرب تهران توسط اتوبوس های خط چالوس به سمت مقصدمان که همان علم کوه بود حرکت کردیم. بعلت ترافیک شدید جاده چالوس حرکت اتوبوس به کندی پیش می رفت. درمیان راه کمی مانده به چالوس درمرزن آباد ازاتوبوس پیاده شدیم و توسط سواری از آنجا به کلاردشت رفتیم و از آنجا نیز توسط سواری دیگری به رودبارک که محل اقامت ما بود راهی شدیم.

گزارش برنامه فنی و سنگ نوردی دره مروارید

چهارشنبه, مرداد 19, 1390 01:02:00 ق.ظ
/www.shirazjavanclub.com در تاریخ 90/4/31 برنامه ای به جهت شناخت و کار بر روی مسیر های سنگی واقع در دره مروارید برگزار گردد که بر اساس نتایج حاصل از این برنامه هماهنگی های لازم با مسولین بخش کوهنوردی و کارگروه فنی؛ سنگ نوردی باشگاه شیراز جوان انجام شد و تصمیم گرفته شد که برنامه ای در تاریخ 7 / 5 / 90 به منظور گشایش مسیری تازه و یا ترمیم و تکمیل مسیر های موجود در دره اجرا گردد. در تاریخ یاد شده و ساعت 5:30 صبح نفرات فنی این باشگاه با حضور دو تن از سنگنوردان میهمان از گروه چکاد در قالب تیمی فنی به مکان دره مروارید اعزام شده تا فعالیت خود را آغاز نمایند.

گزارش برنامه برم فیروز به دره مروارید

یکشنبه, مرداد 16, 1390 01:11:00 ق.ظ
barmfirooz1112 ساعت 20:30 دقیقه بود که به ابتدای مسیر یعنی راهدار خانه شکرک (روبروی پیست پولاد کف) رسیدیم و به بچه های که با خودرو اول رسیده بودن پیوستیم. بعد از نیم ساعت استراحت و برداشتن آب از چشمه اول ساعت 21:00 در یک صف منظم به سمت برم فیروز حرکت کردیم. از اونجایی که صعود در شب انجام میشد حرکت کمی کندتر انجام میشد.بعد از توقفی کوتاه در کنار چشمه دوم که خشک هم بود به سمت دریاچه حرکت کردیم و نهایتا ساعت 23:30 دقیقه بود که به دریاچه رسیدیم. آب دریاچه نسبت به قبل کمتر شده بود.

گزارش آموزش کوهپیمایی دره مروارید- کهمر

جمعه, مرداد 14, 1390 02:50:00 ب.ظ
www.shirazjavanclub.com صبحی و جمعی دیگر پا در رکاب راه ، راهی دیدار با معشوقی که می توان تن را در آن پالاید و پلشتی ها را به سخره گرفت چون قافهای بلندی که دست بلند خیال نیز به دامان آن نمیرسد عشق و اراده و ایمان تنها دست مایه باید و شاید این دیدار است و بس قدمها را در راهی دیگر در فزاخنای درهای چون مروارید که از این مسیر پیچان و طولانی را جز با همدلی و شوق نمی توان بپیمایی هوای کوه در سر و راه اوج در پیش ، کاش می شد لحظه های با هم بودن را ساده کرد ، لبخند را اندازه کرد

گزارش صعود یک روزه دماوند از رینه

پنجشنبه, مرداد 13, 1390 01:16:00 ق.ظ
www.shirazjavanclub.com

با هماهنگی انجام شده قرار بر این بود شد که گروه این برنامه یک شنبه 2/ 5/ 90 از شیراز به سمت تهران حرکت کند که یک ساعت قبل از حرکت اعلام شد به علت نا مساعد بودن شرایط جوی دماوند و بارندگی در منطقه تا اطلاع بعدی باید صبر کنیم. دوشنبه 3 / 5 / 90 ساعت 21 دو نفر از گروه به سمت تهران حرکت کردند و ساعت 12 روز بعد4/ 5 /90 در ترمینال شرق تهران به نفر سوم ملحق گردیدندو از آنجا به وسیله اتوبوس حرکت آغاز گردید تا این که در پلور از اتوبوس پیاده شدندو توسط یک خودرو کرایهای به قرارگاه کوهنوردی رینه رسیدند

گزارش کوهپیمایی دره مروارید

چهارشنبه, مرداد 12, 1390 03:00:00 ب.ظ
http://www.shirazjavanclub.com سیاهی شب کم کم رو به زوال بود و ستاره های زیبا در حال محو شدن بودند .ساعت 5:20 صبح به درب ورودی بوستان خلدبرین رسیدم اما اثری از همنوردان خود که اعضای باشگاه شیراز جوان، گروه چکاد و آکادمی کوهنوردی اوج بودند ندیدم . ساعت حرکت 5:30 بود که کم کم طبق معمول بچه ها با تأخیر به محل قرار آمدند و ساعت 6 صبح از بوستان خلدبرین حرکت کردیم .تا قبل از رسیدن به پلیس راه شیراز – سپیدان حرکت اتوبوس مثل اتوبوسهای شرکت اتوبوسرانی بود و دوستان کم کم در بین راه به ما می پیوستند . بالاخره ساعت 6:30 از پلیس راه گذشتیم و راهی کمهر مبدأ حرکت به دره مروارید شدیم .

گزارش صعود به سهند گرامی داشت یادیاران و تجلیل از کوهنوردان ایران

یکشنبه, تير 26, 1390 03:09:00 ب.ظ
دور نمای قله سهند/www.shirazjavanclub.com

... تلفن زنگ زد

و این آغازی بود برای دیدار با عروس کوههای ایران سهند زیبا . آقای کریم لسان مربی و پیشکسوت ارزنده شیرازی نیز دعوت شده بودند و افتخاری بود تا در کنار ایشان این سفر را به انجام برسانم

گزارش برنامه تنگ خرانداز به کاکان

جمعه, تير 10, 1390 08:57:00 ب.ظ

تاریخ اجرا:2و3و4ام تیر ماه 1390

ظهر 5شنبه ساعت 14:30 از فلکه قصر دشت حرکت کردیم.15 نفر بودیم و به سمت تنگ سرخ و روستای اسلام آباد حرکت خود را آغاز نمودیم.دمای هوا از 42 تا 36 درجه سانتیگراد متغیر بود.حدود ساعت 17:30 از روستای اسلام آباد حرکت کردیم و پس از یک ساعت و بیست دقیقه پیاده روی به تنگ خرانداز رسیدیم.

ادامه مطلب

گزارش صعود سراسری بانوان فارس به قله قلم ،یادبود اولین سالگرد درگذشت خانم صدیقه نیک سرشت

دوشنبه, خرداد 30, 1390 03:20:00 ب.ظ
ساعت 13 روز پنج شنبه 26ام خرداد ماه 1390 نام نویسی از متقاضیان شرکت در برنامه وچک کردن کارت های بیمه آنها در بوستان خلدبرین،دفتر باشگاه کوهنوردی شیراز جوان ،انجام گردید. در ساعت 14:20 و پس از حضور کلیه متقاضیان و پایان نام نویسی با 2 دستگاه اتوبوس برنامه را آغاز نمودیم.کلا 58 نفر بودیم

گزارش صعود مشترک به قله سبلان و بازدید قلعه رودخان

ﺳﻪشنبه, خرداد 24, 1390 03:35:00 ب.ظ
www.shirazjavanclub.com ساعت 14 مورخ 11 / 3 / 90 دو تن از هموندان باشگاه شیراز جوان (آقایان سید مرتضی هاشمی و محمد باقر اسعدیان) توسط اتوبوس به شهر تبریز عازم شدند و بامداد پنج شنبه (12 / 3 / 90) به تبریز رسیدند(مسافت شیراز تا تبریز 1360 کیلو متر می باشد) این هموندان پس از استراحتی کوتاه و و صرف صبحانه ازبرخی اماکن تاریخی و دیدنی تبریز به صورت اجمالی دیدن نمودند و پس از اقامت شبانه در تبریز ؛ پگاه روز آدینه 13 / 3 / 90 به همراه 5 تن از هموندان گروه کوهنوردی بابک تبریز توسط یک دستگاه ون در ساعت 5 عازم آبگرم شابیل در دامنه شمالی کوه سبلان شدند