ظروف Trangia حدود نيم قرن انتخابى طبيعى از اجاقهاى ضد طوفان بوده است و امروزه در تمام جهان، افراد در بيرون شهر از آن استفاده مى‏كنند. ما 75 سال تجربه را گرد آورى كرده ‏ايم و نتيجه دقتمان در محيط كوهستان در آزمايشهاى عملى، تكنولوژى جديد و طراحى و پيشرفت مداوم محصول مى‏باشد. دقت، در كيفيت در تمام مراحل ساخت مشهود است، از انتخاب مواد تا كاربرد آن. همه اينها بدين معنى است كه مى‏توانيم اجاقى سبك، ساده و بيش از همه قابل اعتماد براى بيرون شهر ارائه دهيم در تمام آب و هواها /. (شرکت سازنده ) سريع، ساده و قابل اعتماد .

آشپزى در بيرون شهر ساده است اگر اجاق Trangia را استفاده كنيد، اصل شكست ناپذيرى Trangia آشپزى را حتى در بادهاى شديد و سرماى زياد ممكن كرده است، اجاق‏ها سبك و داراى پوشش سختى هستند و نياز به نگهدارى خاصى ندارند، اين اجاق قابل اعتماد است و هيچ قسمتى از آن بوسيله سرما آسيب نمى‏بيند، سريع برپا مى‏شود و بصورت واحدى كوچك بسته مى‏شود و جاى كمى مى‏گيرد /. خوب است كه قبل از اينكه سرپوش محافظ باد را بگذاريد اجاق را روشن كنيد /. سيستم گرمايى اجاق ضد باد از حفاظ دو قسمتى تشكيل شده است، سوراخهاى تهويه در پايين حفاظ باد مستقيماً بطرف باد است تا براى سوخت اكسيژن فراهم كند. چنانچه باد بسيار شديد باشد اجاق شعله لازم را خواهد داشت /. سوخت آن را مى‏توانيد در شيشه ‏هاى خود Trangia نگهداريد، كه در دو اندازه و هر كدام داراى شير ايمنى مى‏باشند. براى ايمنى كوره الكلى جاى كمى ميگيرد و سبك‏تر از كوره گازى است، حلقه تعديل گرما را تنظيم مى‏كند و براى ذخيره سوخت يا خاموش كردن شعله بكار مى‏رود. در سرماى شديد، اتصالات زمستانى Trangia مى‏تواند بكار رود. اين شامل مخزنى است كه با سوخت پر مى‏شود و روشن مى‏شود و زير كوره قرار مى‏گيرد همراه با صفحه منعكس كننده فلزى بعنوان پايه كوره را گرم كند /. ماهيتابه يا سر را ميتوان روى كاسه قابلمه گذاشت تا گرما را شدت بخشد و در سوخت صرفه جويى شود. با گذاشتن كاسه در قسمت فرو رفتگى در بالاى حفاظ باد، اجاق بر پا ميشود. گيره‏هاى كاسه، هنگاميكه ماهيتايه استفاده مى‏شود به طرف پائين بايد بچرخند /.

مصرف سوخت:

0/5 ليتر متيل الكل براى هر شخص در هفته كافى است. شرايط آب و هوايى و زمان سال ميتواند بر مصرف سوخت اثر بگذارد. نوع غذايى كه مى‏پزيد عامل ديگر است. مثل سيب زمينى آب پز در مقايسه با پوره سيب زمينى آماده، زمان پخت به ارتفاع بستگى دارد، پيشنهاد ميشود هميشه سوخت اضافى داشته باشيد /. يك راه صرفه جويى در سوخت تنظيم گرما با استفاده از حلقه تعديل است. راه ديگر استفاده از ماهيتابه به جاى سر قابلمه مى‏باشد، سوخت باقيمانده در مخزن را براى درست كردن چاى يا قهوه استفاده كنيد /.

تميز كردن: تميز نگه داشتن تابه ‏ها آسان است، با سوخت باقيمانده در مخزن كمى آب در ظرف استفاده شده گرم كنيد، باقيمانده غذا پاك مى‏شوند بعد با كاغذ آن را خشك نمائيد يا اگر آب در دسترس است آن را طبق معمول بشوئيد اگر اسكاچ نداريد از خزه براى ظرفهاى مقاوم از شن استفاده نمائيد /.

تيتانيوم Titanium

چنانچه مى‏خواهيد بارتان سبك باشد، و از ظرف‏هاى Trangia مرتب استفاده كنيد، پيشنهاد مى‏كنيم تابه هايتان از جنس تيتانيوم انتخاب كنيد. اين ماده نفيس و سخت در برابر ضربه و سائيدگى مقاوم است، سختى ماده به آن معنى است كه تابه‏ها مى‏توانند نازك‏تر و سبكتر ساخته شوند /.

توندرا Tundra

براى تكميل محصولاتمان، مجموعه جديدى توليد كرده‏ايم كه بدون اجاق است و براى استفاده با اجاق‏هاى گازى مناسب است. اين ظروف طورى ساخته شده ‏اند كه روى اجاز ليز نميخورند .اين مجموعه براى استفاده در قايق يا اتاقك‏هاى كاروان يا پناهگاه‏ها مناسب است. توندرا داراى سرى است كه بر هر دو تابه ميخورد و ابعاد آن 20*9/5 سانتيمتر است.

Mini Trangia

اجاقى سبك و سودمند براى استفاده يك نفر.

سوراخهاى هوا در قسمت پايين حفاظ باد بايد به طرف باد باشد، چنانچه اجاق در محيط بسته استفاده شود تأثير گرمايى مطلوب و حداقل مصرف سوخت را دارد /.

هنگاميكه قابلمه استفاده مى‏شود قلابهايى كه در قسمت بالاى حفاظ باد هستند بايد به طرف پائين باشند، اگر از ماهيتابه استفاده مى‏كنيد قلابها بالا باشند از ماهيتابه بصورت برعكس مى‏توانيد به جاى سر قابلمه استفاده كنيد تا سرعت جوشيدن بيشتر شود.

ظرفيت: 50 ميلى ليتر الكل، يك ليتر آب را در 10 الى 15 دقيقه به جوش مى‏آورد. با پر كردن مخزن سوخت حداكثر 2/3 بلندى اش تقريباً 25 دقيقه مى‏سوزد - مخزن سوخت داراى سرپوش پيچى و يك حلقه تعديل است كه اطفاء حريق نيز هست، سرپوش قهوه ‏اى را بپيچيد و آن را بالاى مخزن سوخت براى تعديل بگذاريد /.

اطفاء حريق: حلقه تعديل را روى مخزن سوخت با درب بسته قرار دهيد، سعى كنيد حجمى از الكل را كه ميخواهيد استفاده كنيد در آن بريزيد.

اخطار: هرگز الكل را داخل مخزن سوخت نريزيد مگر اينكه شعله خاموش باشد. مخزن سوخت بايد در كيف پلاستيكى يا مشابه آن نگهدارى شود تا از زنگ زدگى جلوگيرى شود. سرى 52 براى گروههاى 3 يا 4 نفرى سرى 72 براى 1 يا 2 نفر. سوخت FUELS بطريهاى سوخت در دو اندازه متفاوت عرضه شده‏اند: 0/5 و 1 ليترى، آنها از پلاستيك سبكى ساخته شده‏اند و به يك شير ايمنى مجهز شده‏اند. بطرى‏ها بطور مرتب توسط شركت TUV تست مى‏شوند. اين بطريها قسمتى از وسايل Trangia مى‏باشند. اجاق Trangia با گاز هم كار مى‏كند. كوره گازى نيز جزء وسايل مى‏باشد ./.

لوازمات

بطريهاى سوخت Fuel bottles

كوره گاز سوز Gas barner

كيف Bag

كاسه‏ هاى بزرگ كه كل اجاق در آن جا مى‏گيرد Large billies into which the complete store fits