به نام خدا

گزارش

ساعت ۶ صبح ۱۸ نفر  از شیراز به سمت سپیدان به راه افتادیم. ساعت ۱۰ و نیم پایین تنگه تامرادی بودیم که آنجا سه نفر از دوستان فنی به ما ملحق شدند. برنامه به دو صورت گلگشتی و فنی برگزار شد.

۱۱ نفر از دوستان برای پیمایش دره سوار نیسان شدیم. حدود ساعت ۱۱ و ربع چشمه اول تنگه تامرادی بودیم. پیمایش تنگه از شروع تا پایان برنامه در کل سه ساعت طول کشید. سرپرست خوب  برنامه استاد حصاری بودن که به لطف ایشان همه افراد  بدون هیچ مشکلی از پیمایش دره لذت بردند.

آب دره بسیار سرد بود اما با وجود پوشش وت سوت دوستان کسی به مشکل برنخورد ضمن اینکه میانه راه دوستان نسکافه و چایی درست کردند و میل کردند و این کمک شایانی بود🌹پس از پایان یافتن برنامه و فرود از آبشار آخر به دوستان گلگشتی که پایین همین آبشار نشسته بودند پیوستیم. ساعتی بعد به سمت شیراز حرکت کردیم و در بین راه در مکانی زیبا نهار صرف شد و ساعت ۲۱:۱۵  به شیراز رسیدیم

در این برنامه از همراهی و راهنمایی جناب شریفی نیز بهره مند شدیم و بسیار قدردان هستیم

همیار مسئول فنی برنامه جناب اسماعیلی بودند که در کل مسیر تیم را به خوبی حمایت و پشتیبانی کردند