سرپرست برنامه : نیما شعبانی

تعداد نفرات شرکت کننده : 5 نفر

روز شمار برنامه

4  شهریور
در ساعت 10صبح حرکت رو از پارکینگ رینه آغاز کرده و پس از گذشت یک ساعت و نیم به گوسفندسرا رسیده و شب را در اسکان کوهنوردان ماندیم.

5 شهریور
 در ساعت 10 صبح پس از خوردن صبحانه حرکت را به سمت بارگاه سوم آغاز کردیم و در طول مسیر استراحت هایی به مدت حداکثر 10 دقیقه داشتیم و پس از گذشت سه ساعت و نیم به بارگاه سوم رسیدیم و همانجا چادرها را برپا کردیم و شب ماندیم.

6 شهریور
در ساعت 9:57 جهت هم هوایی دو تن از مهمان های آلمانی به سمت آبشار یخی در ارتفاع 5100 متری حرکت را آغاز کرده که در طول مسیر با تعداد تقریبا 30 الی 40 پازن مواجه شدیم که در نوع خود بسیار جالب بود.پس از گذشت دو ساعت و نیم به آبشار یخی رسیدیم و پس از یک ساعت استراحت به سمت بارگاه سوم بازگشتیم.در ساعت 3 بعد از ظهر به بارگاه سوم رسیدیم و شب را همانجا ماندیم.

7 شهریور

ساعت 3:30 صبح بیدار باش و ساعت 4 صبح با شرایط جوی آرام ، دمای منفی 2 درجه و سرعت تیم با ریتمی آرام، حرکت به سمت قله آغاز شد. حدود ساعت 6:30 به ارتفاع 5000 متری رسیدیم پس از 15 دقیقه استراحت تیم حرکت خود را مجددا به سمت تپه گوگردی آغاز کرد که در زمان رسیدن به یال دوم با ابرهای با ارتفاع بالای 5000 متری مواجه شدیم که سرعت باد در آنجا بین 40 تا 45 کیلومتر بر ساعت رسیده بود و دمای حسی هوا تقریبا 15- درجه بود.در همانجا بود با سوز برف شدید مواجه شدیم.و در نهایت ساعت 10:28 دقیقه  به قله رسیدیم، پس از شادمانی و گرفتن عکس صعود  به همراه بنر باشگاه بزرگ فرهنگی و ورزشی شیراز جوان، فرود خود را به سمت بارگاه اغاز کرده ودر نهایت ساعت 15 تمامی نفرات به بارگاه رسیده و به استراحت پرداختند.

پس از گذشت یکساعت وضعیت آب و هوا اندکی خراب شد که با بارش شدید برف مواجه شدیم که قله را سفیدپوش کرده و بسیار صحنه ی زیبایی رو تشکیل داد.که تنها راه برگشت فقط بین 2 یال پایینی بود که برف کمتری داشت.تمامی کوهنوردان بدون صعود قله از همین مسیر به سمت پایین آمدن که آخرین نفرات در ساعت 12 شب به بارگاه سوم رسیدند.

8 شهریور
ساعت 8 صبح کمپ را جمع کرده و پس از تحویل کوله ها به مسئولین حمل بار در ساعت 9 صبح فرود به سمت گوسفندسرا آغاز شد و ساعت 11 تمامی اعضا سوار بر پاترول شده و برای استفاده از آبگرم به سمت لاریجان حرکت نمودیم. شب را در همانجا ماندیم.

9 شهریور
ساعت 9 صبح توسط ماشین به سمت تهران حرکت کردیم و پس از رسیدن به ترمینال جنوب و راهی کردن مهمانان آلمانی بسمت طبس از آنها خداحافظی کرده و بسمت شیراز حرکت کردیم.
در پایان از تمامی اعضای شرکت کننده و کادر اجرایی که در این برنامه با همکاری و همیاری خود ما را یاری نمودند کمال تشکر را داریم.